Дата розміщення: 27.04.2017

Річний звіт за 2016 рік

V. Інформація про посадових осіб емітента

1. Інформація щодо освіти та стажу роботи посадових осіб емітента

1) посада* Директор
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Козаченко Олександр Григорович
3) паспортні дані фізичної особи (серія, номер, дата видачі, орган, який видав)** або код за ЄДРПОУ юридичної особи СЮ, 406316, 14.11.2015, Хортицький РВ у місті Запоріжжя УДМС України в Запорізькій області
4) рік народження*** 1955
5) освіта*** Вища
6) стаж роботи (років)*** 42
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав*** Відкрите акціонерне товариство "Запорізький металургійний комбінат "Запоріжсталь", заступник начальника відділу ремонтів служб головного механіка
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 22.03.2007, згідно контракту
9) опис Керівництво поточною діяльністю Товариства здійснює одноособовий виконавчий орган Товариства – Директор Товариства. До компетенції Директора Товариства належить вирішення всіх питань, пов'язаних з керівництвом поточною діяльністю Товариства, що охоплює юридичні та фактичні дії, які здійснюються у внутрішній та зовнішній сфері діяльності Товариства, крім питань та дій, що належать до компетенції Загальних зборів акціонерів Товариства та Наглядової ради Товариства. Директор здійснює загальне керівництво підприємством та несе безпосередню відповідальність за належну роботу Товариства. Повноваження та обов'язки посадової особи визначені Статутом Товариства, умовами контракту та посадовою інструкцією. Основними обов’язками Директора Товариства є виконувати рішення та доручення Загальних зборів акціонерів Товариства, Наглядової ради Товариства, прийняті в межах повноважень та компетенції, встановленої Статутом Товариства; дотримуватися вимог Статуту Товариства та внутрішніх документів Товариства; діяти в інтересах Товариства, здійснювати свої права та виконувати обов’язки у відношенні до Товариства розумно та добросовісно. До основних повноважень Директора Товариства належать: здійснювати керівництво та вирішувати всі питання поточної діяльності Товариства, крім тих, що чинним законодавством, Статутом Товариства та рішеннями Загальних зборів віднесені до компетенції Загальних зборів акціонерів Товариства та/або Наглядової ради Товариства, в тому числі і виключної компетенції цих органів Товариства; розробляти та надавати на розгляд й затвердження Наглядовій раді Товариства ключові техніко-економічні показники ефективності роботи Товариства, річні та перспективні фінансові плани (бюджети), річні та перспективні інвестиційні плани, інші плани Товариства, готує та надає звіти про їх виконання; забезпечувати виконання затверджених Наглядовою радою Товариства ключових техніко-економічних показників ефективності роботи Товариства, річних бізнес-планів, річних та перспективних фінансових планів (бюджетів), річних та перспективних планів інвестицій та розвитку, інших планів Товариства; реалізовувати фінансову, інвестиційну, інноваційну, технічну та цінову політику Товариства; виконувати рішення Загальних зборів акціонерів Товариства та рішення Наглядової ради Товариства, звітувати про їх виконання; розробляти та затверджувати будь-які внутрішні нормативні документи Товариства, за винятком внутрішніх нормативних документів, затвердження яких віднесено до компетенції Загальних зборів акціонерів Товариства та/або Наглядової ради Товариства; приймати рішення про прийняття на роботу в Товариство та звільнення з роботи працівників Товариства, а також вирішувати інші питання трудових відносин із працівниками Товариства; приймати рішення щодо організації та ведення діловодства в Товаристві та вирішувати інші питання діяльності Товариства, які не віднесені до виключної компетенції Загальних зборів акціонерів Товариства та/або Наглядової ради Товариства, або щодо вирішення яких не потрібно отримання відповідного рішення Наглядової ради Товариства та/або Загальних зборів акціонерів Товариства. Протягом звітного року змін у персональному складі посадової особи не було. Винагорода в грошовій та в натуральній формах посадовій особі емітента не виплачувалась. Посадова особа за звітний період отримувала заробітну плату згідно штатного розкладу та діючої системи оплати праці на підприємстві. Непогашеної судимості за корисливі та посадові злочини посадова особа емітента не має. Загальний стаж роботи посадової особи 42 роки. Посадова особа не працює та не займає посад на будь-яких інших підприємствах. Термін, на який обрано Директора Товариства відповідає умовам контракту, а саме: контракт вважається пролонгованим на наступний термін, якщо за 2 місяця до закінчення терміну дії контракту жодна із сторін (Товариство в особі Голови Наглядової ради та Директор Товариства) не повідомила іншу про його розірвання.


1) посада* Голова Наглядової ради
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Терещенко Алла Геннадіївна
3) паспортні дані фізичної особи (серія, номер, дата видачі, орган, який видав)** або код за ЄДРПОУ юридичної особи д/н, д/н, д/н
4) рік народження*** 1977
5) освіта*** Вища
6) стаж роботи (років)*** 18
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав*** Публічне акціонерне товариство «Запорізький металургійний комбінат «Запоріжсталь», головний казначей
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 01.05.2016, 3 (три) роки
9) опис Терещенко Алла Геннадіївна обрана на посаду члена Наглядової ради Товариства з 01.05.2016 р. строком на 3 роки за рішенням річних Загальних зборів акціонерів, які відбулися 29.04.2016 р. (протокол річних Загальних зборів акціонерів № 1 від 29.04.2016 р.). Рішенням Наглядової ради Товариства (протокол засідання Наглядової ради №14 від 01.05.2016 р.), Терещенко Алла Геннадіївна з 01.05.2016 р. обрана на посаду Голови Наглядової ради. Посадова особа є представником акціонера Товариства Демич Зої Борисівни. Акціями Товариства посадова особа не володіє. Голова Наглядової ради є керівником органу Товариства, що представляє інтереси акціонерів Товариства та здійснює захист їх прав та законних інтересів, і в межах своєї компетенції контролює і регулює діяльність виконавчого органу Товариства. Основними обов’язками Голови Наглядової ради є керування роботою Наглядової ради, скликання її засідань, затвердження порядків денних засідань Наглядової ради Товариства та виконання інших функцій, які визначені Статутом Товариства, Положенням про Наглядову раду Товариства та чинним законодавством України. До основних повноважень Наглядової ради належать: затвердження внутрішніх положень Товариства, які впливають або можуть вплинути на права та обов’язки акціонерів Товариства; підготовка та затвердження порядку денного Загальних зборів акціонерів Товариства, прийняття рішення про дату їх проведення та про включення пропозицій до порядку денного; прийняття рішення про проведення чергових та позачергових Загальних зборів акціонерів Товариства; прийняття рішення про продаж раніше викуплених Товариством акцій; прийняття рішення про розміщення Товариством інших цінних паперів Товариства (крім акцій); затвердження ринкової вартості майна у випадках, що прямо передбачені Статутом, Положенням про Наглядову раду Товариства та чинним законодавством; обрання (прийняття на роботу у Товариство) та припинення повноважень (відкликання, звільнення) особи на посаду Директора Товариства, в тому числі розірвання цивільно-правового чи трудового договору (контракту) з особою, яка була обрана на посаду Директора Товариства; затвердження умов цивільно-правового чи трудового договору (контракту), що укладатиметься з особою, обраною на посаду Директора Товариства; визначення дати складення переліку акціонерів, які мають бути повідомлені про проведення Загальних зборів акціонерів Товариства; обрання незалежного аудитора Товариства для цілей проведення аудиту фінансової звітності та визначення умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг, прийняття рішення про припинення та/або розірвання договору з аудитором Товариства; визначення дати складення переліку акціонерів, які мають бути повідомлені про проведення Загальних зборів акціонерів Товариства; визначення дати складення переліку осіб, які мають право на отримання дивідендів, порядку та строків виплати дивідендів у межах граничного строку, визначеного Статутом Товариства та вирішення інших питань, що належать до виключної компетенції Наглядової ради і закріплені в Статуті та внутрішніх документах Товариства. Новий склад Наглядової ради Товариства було обрано у зв’язку із закінченням у звітному році строку повноважень членів Наглядової ради. Терещенко Алла Геннадіївна була обрана до складу Наглядової рад на новий термін. Непогашеної судимості за корисливі та посадові злочини посадова особа не має. Винагорода в грошовій та в натуральній формах посадовій особі емітента не виплачувалась. Загальний стаж роботи посадової особи 18 років. Попередні посади, які посадова особа обіймала протягом останніх п’яти років: з 18.06.2002 р. по 13.02.2013 р. – начальник бюро зовнішньоекономічних розрахунків ВАТ «Запоріжсталь»; з 13.02.2013 р. по 18.02.2013 р. - начальник відділу небанківських операцій ВАТ «Запоріжсталь»; з 18.02.2013 р. по 19.08.2013 р. – виконуюча обов’язки головного казначея ВАТ «Запоріжсталь»; з 19.08.2013 р. по теперішній час працює головним казначеєм ПАТ «Запоріжсталь» (основне місце роботи) за адресою: 69008, м. Запоріжжя, Південне шосе, 72. Посадова особа не надала згоди на розкриття своїх паспортних даних.


1) посада* Член Наглядової ради
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Ткачов Юрій Віталійович
3) паспортні дані фізичної особи (серія, номер, дата видачі, орган, який видав)** або код за ЄДРПОУ юридичної особи д/н, д/н, д/н
4) рік народження*** 1961
5) освіта*** Вища
6) стаж роботи (років)*** 38
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав*** Товариства з обмеженою відповідальністю “МІДЛАНД КЕПІТАЛ МЕНЕДЖМЕНТ”, директор
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 01.05.2016, 3 (три) роки
9) опис Ткачов Юрій Віталійович обраний на посаду члена Наглядової ради Товариства з 01.05.2016 р. строком на 3 роки за рішенням річних Загальних зборів акціонерів, які відбулися 29.04.2016 р. (протокол річних Загальних зборів акціонерів № 1 від 29.04.2016 р.). Посадова особа є представником акціонера Товариства юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю “МІДЛАНД КЕПІТАЛ МЕНЕДЖМЕНТ”. Акціями Товариства посадова особа не володіє. Член Наглядової ради представляє та захищає інтереси акціонерів і у складі Наглядової ради контролює та регулює діяльність виконавчого органу Товариства. Основним обов’язком є участь у засіданнях Наглядової ради, розгляд питань, що виносяться на затвердження зборам акціонерів та інші функції, що зазначені в Статуті та внутрішніх документах Товариства. До основних повноважень Наглядової ради належать: затвердження внутрішніх положень Товариства, які впливають або можуть вплинути на права та обов’язки акціонерів Товариства; підготовка та затвердження порядку денного Загальних зборів акціонерів Товариства, прийняття рішення про дату їх проведення та про включення пропозицій до порядку денного; прийняття рішення про проведення чергових та позачергових Загальних зборів акціонерів Товариства; прийняття рішення про продаж раніше викуплених Товариством акцій; прийняття рішення про розміщення Товариством інших цінних паперів Товариства (крім акцій); затвердження ринкової вартості майна у випадках, що прямо передбачені Статутом, Положенням про Наглядову раду Товариства та чинним законодавством; обрання (прийняття на роботу у Товариство) та припинення повноважень (відкликання, звільнення) особи на посаду Директора Товариства, в тому числі розірвання цивільно-правового чи трудового договору (контракту) з особою, яка була обрана на посаду Директора Товариства; затвердження умов цивільно-правового чи трудового договору (контракту), що укладатиметься з особою, обраною на посаду Директора Товариства; визначення дати складення переліку акціонерів, які мають бути повідомлені про проведення Загальних зборів акціонерів Товариства; обрання незалежного аудитора Товариства для цілей проведення аудиту фінансової звітності та визначення умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг, прийняття рішення про припинення та/або розірвання договору з аудитором Товариства; визначення дати складення переліку акціонерів, які мають бути повідомлені про проведення Загальних зборів акціонерів Товариства; визначення дати складення переліку осіб, які мають право на отримання дивідендів, порядку та строків виплати дивідендів у межах граничного строку, визначеного Статутом Товариства та вирішення інших питань, що належать до виключної компетенції Наглядової ради і закріплені в Статуті та внутрішніх документах Товариства. Новий склад Наглядової ради Товариства було обрано у зв’язку із закінченням у звітному році строку повноважень членів Наглядової ради. Непогашеної судимості за корисливі та посадові злочини посадова особа емітента не має. Винагорода в грошовій та в натуральній формах посадовій особі емітента не виплачувалась. Загальний стаж роботи посадової особи 38 років. Попередні посади, які посадова особа обіймала протягом останніх п’яти років: з 01.12.2010 р. по 03.10.2011 р. - заступник директора департаменту корпоративного управління з правового забезпечення ТОВ “ЛЕНД МАРКЕТ”; з 18.06.2009 р. по 09.10.2013 р. - генеральний директор (за сумісництвом) ТОВ “ПОНЛАК РЕАЛ ІСТЕЙТ”; з 09.10.2013 р. по теперішній час працює директором ТОВ “МІДЛАНД КЕПІТАЛ МЕНЕДЖМЕНТ” (основне місце роботи) за адресою: 01025, м. Київ, вулиця Велика Житомирська, буд.24 Б, офіс. Посадова особа не надала згоди на розкриття своїх паспортних даних.


1) посада* Член Наглядової ради
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Бугай Наталія Федорівна
3) паспортні дані фізичної особи (серія, номер, дата видачі, орган, який видав)** або код за ЄДРПОУ юридичної особи д/н, д/н, д/н
4) рік народження*** 1954
5) освіта*** Вища
6) стаж роботи (років)*** 43
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав*** Товариство з обмеженою відповідальністю “МД Холдинг”, головний бухгалтер
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 01.05.2016, 3 (три) роки
9) опис Бугай Наталія Федорівна обрана на посаду члена Наглядової ради Товариства з 01.05.2016 р. строком на 3 роки за рішенням річних Загальних зборів акціонерів, які відбулися 29.04.2016 р. (протокол річних Загальних зборів акціонерів № 1 від 29.04.2016 р.). Посадова особа є представником акціонера Товариства юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю “МІДЛАНД КЕПІТАЛ МЕНЕДЖМЕНТ”. Акціями Товариства посадова особа не володіє. Член Наглядової ради представляє та захищає інтереси акціонерів і у складі Наглядової ради контролює та регулює діяльність виконавчого органу Товариства. Основним обов’язком є участь у засіданнях Наглядової ради, розгляд питань, що виносяться на затвердження зборам акціонерів та інші функції, що зазначені в Статуті та внутрішніх документах Товариства. До основних повноважень Наглядової ради належать: затвердження внутрішніх положень Товариства, які впливають або можуть вплинути на права та обов’язки акціонерів Товариства; підготовка та затвердження порядку денного Загальних зборів акціонерів Товариства, прийняття рішення про дату їх проведення та про включення пропозицій до порядку денного; прийняття рішення про проведення чергових та позачергових Загальних зборів акціонерів Товариства; прийняття рішення про продаж раніше викуплених Товариством акцій; прийняття рішення про розміщення Товариством інших цінних паперів Товариства (крім акцій); затвердження ринкової вартості майна у випадках, що прямо передбачені Статутом, Положенням про Наглядову раду Товариства та чинним законодавством; обрання (прийняття на роботу у Товариство) та припинення повноважень (відкликання, звільнення) особи на посаду Директора Товариства, в тому числі розірвання цивільно-правового чи трудового договору (контракту) з особою, яка була обрана на посаду Директора Товариства; затвердження умов цивільно-правового чи трудового договору (контракту), що укладатиметься з особою, обраною на посаду Директора Товариства; визначення дати складення переліку акціонерів, які мають бути повідомлені про проведення Загальних зборів акціонерів Товариства; обрання незалежного аудитора Товариства для цілей проведення аудиту фінансової звітності та визначення умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг, прийняття рішення про припинення та/або розірвання договору з аудитором Товариства; визначення дати складення переліку акціонерів, які мають бути повідомлені про проведення Загальних зборів акціонерів Товариства; визначення дати складення переліку осіб, які мають право на отримання дивідендів, порядку та строків виплати дивідендів у межах граничного строку, визначеного Статутом Товариства та вирішення інших питань, що належать до виключної компетенції Наглядової ради і закріплені в Статуті та внутрішніх документах Товариства. Новий склад Наглядової ради Товариства було обрано у зв’язку із закінченням у звітному році строку повноважень членів Наглядової ради. Непогашеної судимості за корисливі та посадові злочини посадова особа емітента не має. Винагорода в грошовій та в натуральній формах посадовій особі емітента не виплачувалась. Загальний стаж роботи посадової особи 43 роки. Попередні посади, які посадова особа обіймала протягом останніх п’яти років: з 01.08.2006 р. по теперішній час працює головним бухгалтером ТОВ “МД Холдинг” (основне місце роботи) за адресою: 04070, м. Київ, вулиця Григорія Сковороди, будинок 21/16. Посадова особа не надала згоди на розкриття своїх паспортних даних.


1) посада* Головний бухгалтер
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Савенко Алла Леонідівна
3) паспортні дані фізичної особи (серія, номер, дата видачі, орган, який видав)** або код за ЄДРПОУ юридичної особи СА, 294441, 24.09.1996, Хортицький РВ ЗМУ УМВС України в Запорізькій обл.
4) рік народження*** 1961
5) освіта*** Вища
6) стаж роботи (років)*** 33
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав*** ЧПФ "Чіп", головний бухгалтер
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 04.04.2002, бестроково
9) опис Головний бухгалтер забезпечує організацію бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності Товариства; здійснює контроль за використанням матеріальних, фінансових ресурсів, за зберіганням майна Товариства; веде статистичну звітність та подає її у встановленому порядку та обсязі органам державної статистики; звітує про фінансово-господарську діяльність емітента та виконує інші обов'язки та повноваження, які визначені посадовою інструкцією. Протягом звітного року змін на посаді не було. Винагорода в грошовій та в натуральній формах посадовій особі не виплачувалась. Посадова особа за звітний період отримувала заробітну плату згідно штатного розкладу та діючої системи оплати праці на підприємстві. Загальний стаж роботи посадової особи 33 роки. Непогашеної судимості за корисливі та посадові злочини посадова особа емітента не має. Посадова особа не працює та не займає посад на будь-яких інших підприємствах.


1) посада* Голова Ревізійної комісії
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Вахненко Ганна Віталіївна
3) паспортні дані фізичної особи (серія, номер, дата видачі, орган, який видав)** або код за ЄДРПОУ юридичної особи д/н, д/н, д/н
4) рік народження*** 1977
5) освіта*** Вища
6) стаж роботи (років)*** 17
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав*** Публічне акціонерне товариство «Запорізький металургійний комбінат «Запоріжсталь», начальник відділу бюджетного контролю фінансової дирекції
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 01.05.2016, 3 (три) роки
9) опис Вахненко Ганна Віталіївна обрана на посаду члена Ревізійної комісії Товариства з 01.05.2016 р. строком на 3 роки за рішенням річних Загальних зборів акціонерів, які відбулися 29.04.2016 р. (протокол річних Загальних зборів акціонерів № 1 від 29.04.2016 р.). Рішенням Наглядової ради Товариства (протокол засідання Наглядової ради №2 від 09.06.2016 р.), Вахненко Ганна Віталіївна з 09.06.2016 р. обрана на посаду Голови Ревізійної комісії. Посадова особа є представником акціонера Товариства Демич Зої Борисівни. Акціями Товариства посадова особа не володіє. Голова Ревізійної комісії здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю Товариства та забезпечує проведення перевірок фінансово - господарської дiяльностi Товариства. Обов'язки та повноваження посадової особи визначаються Статутом Товариства, Положенням про Ревізійну комісію та чинним законодавством України. До основних обов’язків Ревізійної комісії належать: контроль за виконанням планів, у т.ч. фінансового плану, інвестиційних програм та планів розвитку Товариства; контроль за дотриманням рівня цін, за якими Товариство закупає комплектуючі, матеріали, обладнання, а також реалізує готову продукцію (надає послуги) на предмет їх відповідності ринковим цінам на дату здійснення фінансових операцій; контроль за виконанням Директором Товариства рішень Загальних зборів акціонерів Товариства та Наглядової ради Товариства з питань фінансово-господарської діяльності, дотримання вимог чинного законодавства України, Статуту Товариства; контроль за своєчасним та повним здійсненням розрахунків з бюджетом; контроль за використанням чистого прибутку Товариства, нарахуванням, своєчасністю та повнотою виплати дивідендів; контроль за одержанням, використанням та поверненням кредитів; контроль за відповідністю законодавству України та Статуту Товариства використання коштів резервного та інших фондів Товариства, що формуються за рахунок прибутку Товариства; контроль за дотриманням Директором Товариства наданих повноважень щодо розпорядження майном Товариства, вчинення правочинів та проведення фінансових операцій; перевірка фінансової документації Товариства, ведення якої забезпечується Головним бухгалтером Товариства; перевірка порядку угод, укладених від імені Товариства; аналіз фінансового стану Товариства, його платоспроможності, ліквідності активів, виявлення резервів для поліпшення економічного стану підприємства і розробка рекомендацій для органів управління Товариства; аналіз відповідності ведення в Товаристві податкового, бухгалтерського і статистичного обліку вимогам законодавства України, а також принципам облікової політики Товариства; подання звітів про результати перевірок Загальним зборам акціонерів Товариства та надання рекомендацій Загальним зборам акціонерів на підставі цих звітів; складення висновку по річних звітах та балансах Товариства; надання рекомендацій щодо відбору незалежних аудиторів. До основних повноважень Ревізійної комісії належать: отримувати від органів управління Товариства, посадових осіб Товариства необхідні матеріали, бухгалтерські, фінансові та інші документи на відповідний письмовий запит Голови Ревізійної комісії Товариства; вносити пропозиції до порядку денного Загальних зборів акціонерів Товариства, вимагати скликання позачергових Загальних зборів акціонерів Товариства, проведення засідань Наглядової ради Товариства та у Директора Товариства; вимагати від посадових осіб Товариства пояснень з питань, що належать до повноважень Ревізійної комісії; проводити службові розслідування; отримувати, розглядати звіти аудиторів, складати відповідні висновки; залучати на договірній основі до своєї роботи експертів з оплатою їх послуг за рахунок Товариства; ініціювати питання про відповідальність працівників Товариства у разі порушення ними положень, правил та інструкцій з питань фінансово-господарської діяльності Товариства. У звітному році новий склад Ревізійної комісії було обрано у зв’язку із закінченням строку повноважень членів Ревізійної комісії. Непогашеної судимості за корисливі та посадові злочини посадова особа емітента не має. Винагорода в грошовій та в натуральній формах посадовій особі емітента не виплачувалась. Загальний стаж роботи посадової особи 17 років. Попередні посади, які посадова особа обіймала протягом останніх п’яти років: з 02.02.2009 р. по 31.01.2013 р. - начальник бюро аналізу фінансово-господарської діяльності фінансово-економічної дирекції ВАТ «Запоріжсталь»; з 01.02.2013 р. по теперішній час - начальник відділу бюджетного контролю фінансової дирекції ПАТ «Запоріжсталь» (основне місце роботи) за адресою: 69008, м. Запоріжжя, Південне шосе, 72. Посадова особа не надала згоди на розкриття своїх паспортних даних.


1) посада* Член Наглядової ради
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Ніколенко Микола Миколайович
3) паспортні дані фізичної особи (серія, номер, дата видачі, орган, який видав)** або код за ЄДРПОУ юридичної особи д/н, д/н, д/н
4) рік народження*** 1981
5) освіта*** Вища
6) стаж роботи (років)*** 16
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав*** Публічне акціонерне товариство «Запорізький металургійний комбінат «Запоріжсталь», провідний юристконсульт юридичного управління
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 01.05.2016, 3 (три) роки
9) опис Ніколенко Микола Миколайович обраний на посаду члена Наглядової ради Товариства з 01.05.2016 р. строком на 3 роки за рішенням річних Загальних зборів акціонерів, які відбулися 29.04.2016 р. (протокол річних Загальних зборів акціонерів № 1 від 29.04.2016 р.). Посадова особа є представником акціонера Товариства Демич Зої Борисівни. Акціями Товариства посадова особа не володіє. Член Наглядової ради представляє та захищає інтереси акціонерів і у складі Наглядової ради контролює та регулює діяльність виконавчого органу Товариства. Основним обов’язком є участь у засіданнях Наглядової ради, розгляд питань, що виносяться на затвердження зборам акціонерів та інші функції, що зазначені в Статуті та внутрішніх документах Товариства. До основних повноважень Наглядової ради належать: затвердження внутрішніх положень Товариства, які впливають або можуть вплинути на права та обов’язки акціонерів Товариства; підготовка та затвердження порядку денного Загальних зборів акціонерів Товариства, прийняття рішення про дату їх проведення та про включення пропозицій до порядку денного; прийняття рішення про проведення чергових та позачергових Загальних зборів акціонерів Товариства; прийняття рішення про продаж раніше викуплених Товариством акцій; прийняття рішення про розміщення Товариством інших цінних паперів Товариства (крім акцій); затвердження ринкової вартості майна у випадках, що прямо передбачені Статутом, Положенням про Наглядову раду Товариства та чинним законодавством; обрання (прийняття на роботу у Товариство) та припинення повноважень (відкликання, звільнення) особи на посаду Директора Товариства, в тому числі розірвання цивільно-правового чи трудового договору (контракту) з особою, яка була обрана на посаду Директора Товариства; затвердження умов цивільно-правового чи трудового договору (контракту), що укладатиметься з особою, обраною на посаду Директора Товариства; визначення дати складення переліку акціонерів, які мають бути повідомлені про проведення Загальних зборів акціонерів Товариства; обрання незалежного аудитора Товариства для цілей проведення аудиту фінансової звітності та визначення умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг, прийняття рішення про припинення та/або розірвання договору з аудитором Товариства; визначення дати складення переліку акціонерів, які мають бути повідомлені про проведення Загальних зборів акціонерів Товариства; визначення дати складення переліку осіб, які мають право на отримання дивідендів, порядку та строків виплати дивідендів у межах граничного строку, визначеного Статутом Товариства та вирішення інших питань, що належать до виключної компетенції Наглядової ради і закріплені в Статуті та внутрішніх документах Товариства. Новий склад Наглядової ради Товариства було обрано у зв’язку із закінченням у звітному році строку повноважень членів Наглядової ради. Непогашеної судимості за корисливі та посадові злочини посадова особа емітента не має. Винагорода в грошовій та в натуральній формах посадовій особі емітента не виплачувалась. Загальний стаж роботи посадової особи 16 років. Попередні посади, які посадова особа обіймала протягом останніх п’яти років: з 20.11.2007 р. по 05.11.2012 р. – юрисконсульт 1 категорії юридичного відділу ВАТ «Запоріжсталь»; з 05.11.2012 р. по теперішній час працює головним юрисконсультом юридичного управління ПАТ «Запоріжсталь» (основне місце роботи) за адресою: 69008, м. Запоріжжя, Південне шосе, 72. Посадова особа не надала згоди на розкриття своїх паспортних даних.


1) посада* Член Ревізійної комісії
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Божко Олена Вікторівна
3) паспортні дані фізичної особи (серія, номер, дата видачі, орган, який видав)** або код за ЄДРПОУ юридичної особи д/н, д/н, д/н
4) рік народження*** 1978
5) освіта*** Вища
6) стаж роботи (років)*** 20
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав*** Публічне акціонерне товариство «Запорізький металургійний комбінат «Запоріжсталь», фінансовий контролер
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 01.05.2016, 3 (три) роки
9) опис Божко Олена Вікторівна обрана на посаду члена Ревізійної комісії Товариства з 01.05.2016 р. строком на 3 роки за рішенням річних Загальних зборів акціонерів, які відбулися 29.04.2016 р. (протокол річних Загальних зборів акціонерів № 1 від 29.04.2016 р.). Посадова особа є представником акціонера Товариства Демич Зої Борисівни. Акціями Товариства посадова особа не володіє. Член Ревізійної комісії здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю Товариства. Обов'язки та повноваження посадової особи визначаються Статутом Товариства, Положенням про Ревізійну комісію та чинним законодавством України. До основних обов’язків Ревізійної комісії належать: контроль за виконанням планів, у т.ч. фінансового плану, інвестиційних програм та планів розвитку Товариства; контроль за дотриманням рівня цін, за якими Товариство закупає комплектуючі, матеріали, обладнання, а також реалізує готову продукцію (надає послуги) на предмет їх відповідності ринковим цінам на дату здійснення фінансових операцій; контроль за виконанням Директором Товариства рішень Загальних зборів акціонерів Товариства та Наглядової ради Товариства з питань фінансово-господарської діяльності, дотримання вимог чинного законодавства України, Статуту Товариства; контроль за своєчасним та повним здійсненням розрахунків з бюджетом; контроль за використанням чистого прибутку Товариства, нарахуванням, своєчасністю та повнотою виплати дивідендів; контроль за одержанням, використанням та поверненням кредитів; контроль за відповідністю законодавству України та Статуту Товариства використання коштів резервного та інших фондів Товариства, що формуються за рахунок прибутку Товариства; контроль за дотриманням Директором Товариства наданих повноважень щодо розпорядження майном Товариства, вчинення правочинів та проведення фінансових операцій; перевірка фінансової документації Товариства, ведення якої забезпечується Головним бухгалтером Товариства; перевірка порядку угод, укладених від імені Товариства; аналіз фінансового стану Товариства, його платоспроможності, ліквідності активів, виявлення резервів для поліпшення економічного стану підприємства і розробка рекомендацій для органів управління Товариства; аналіз відповідності ведення в Товаристві податкового, бухгалтерського і статистичного обліку вимогам законодавства України, а також принципам облікової політики Товариства; подання звітів про результати перевірок Загальним зборам акціонерів Товариства та надання рекомендацій Загальним зборам акціонерів на підставі цих звітів; складення висновку по річних звітах та балансах Товариства; надання рекомендацій щодо відбору незалежних аудиторів. До основних повноважень Ревізійної комісії належать: отримувати від органів управління Товариства, посадових осіб Товариства необхідні матеріали, бухгалтерські, фінансові та інші документи на відповідний письмовий запит Голови Ревізійної комісії Товариства; вносити пропозиції до порядку денного Загальних зборів акціонерів Товариства, вимагати скликання позачергових Загальних зборів акціонерів Товариства, проведення засідань Наглядової ради Товариства та у Директора Товариства; вимагати від посадових осіб Товариства пояснень з питань, що належать до повноважень Ревізійної комісії; проводити службові розслідування; отримувати, розглядати звіти аудиторів, складати відповідні висновки; залучати на договірній основі до своєї роботи експертів з оплатою їх послуг за рахунок Товариства; ініціювати питання про відповідальність працівників Товариства у разі порушення ними положень, правил та інструкцій з питань фінансово-господарської діяльності Товариства. У звітному році новий склад Ревізійної комісії було обрано у зв’язку із закінченням строку повноважень членів Ревізійної комісії. Непогашеної судимості за корисливі та посадові злочини посадова особа емітента не має. Винагорода в грошовій та в натуральній формах посадовій особі емітента не виплачувалась. Загальний стаж роботи посадової особи 20 років. Попередні посади, які посадова особа обіймала протягом останніх п’яти років: з 01.04.2009 р. по 10.10.2011 р. фінансовий контролер служби директора фінансового ВАТ «Харцизський трубний завод»; з 01.11.2011 по 14.02.2013 р. - заступник начальника фінансового відділу ВАТ «Запоріжсталь»; з 15.02.2013 р. по теперішній час – фінансовий контролер ПАТ «Запоріжсталь» (основне місце роботи) за адресою: 69008, м. Запоріжжя, Південне шосе, 72. Посадова особа не надала згоди на розкриття своїх паспортних даних.


1) посада* Член Ревізійної комісії
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Шиханов Олександр Юрійович
3) паспортні дані фізичної особи (серія, номер, дата видачі, орган, який видав)** або код за ЄДРПОУ юридичної особи д/н, д/н, д/н
4) рік народження*** 1960
5) освіта*** Вища
6) стаж роботи (років)*** 40
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав*** ПІІ ТОВ “КС ГРУП”, генеральний директор
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 01.05.2016, 3 (три) роки
9) опис Шиханов Олександр Юрійович обраний на посаду члена Ревізійної комісії Товариства з 01.05.2016 р. строком на 3 роки за рішенням річних Загальних зборів акціонерів, які відбулися 29.04.2016 р. (протокол річних Загальних зборів акціонерів № 1 від 29.04.2016 р.). Посадова особа є представником акціонера Товариства юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю “МІДЛАНД КЕПІТАЛ МЕНЕДЖМЕНТ”. Акціями Товариства посадова особа не володіє. Член Ревізійної комісії здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю Товариства. Обов'язки та повноваження посадової особи визначаються Статутом Товариства, Положенням про Ревізійну комісію та чинним законодавством України. До основних обов’язків Ревізійної комісії належать: контроль за виконанням планів, у т.ч. фінансового плану, інвестиційних програм та планів розвитку Товариства; контроль за дотриманням рівня цін, за якими Товариство закупає комплектуючі, матеріали, обладнання, а також реалізує готову продукцію (надає послуги) на предмет їх відповідності ринковим цінам на дату здійснення фінансових операцій; контроль за виконанням Директором Товариства рішень Загальних зборів акціонерів Товариства та Наглядової ради Товариства з питань фінансово-господарської діяльності, дотримання вимог чинного законодавства України, Статуту Товариства; контроль за своєчасним та повним здійсненням розрахунків з бюджетом; контроль за використанням чистого прибутку Товариства, нарахуванням, своєчасністю та повнотою виплати дивідендів; контроль за одержанням, використанням та поверненням кредитів; контроль за відповідністю законодавству України та Статуту Товариства використання коштів резервного та інших фондів Товариства, що формуються за рахунок прибутку Товариства; контроль за дотриманням Директором Товариства наданих повноважень щодо розпорядження майном Товариства, вчинення правочинів та проведення фінансових операцій; перевірка фінансової документації Товариства, ведення якої забезпечується Головним бухгалтером Товариства; перевірка порядку угод, укладених від імені Товариства; аналіз фінансового стану Товариства, його платоспроможності, ліквідності активів, виявлення резервів для поліпшення економічного стану підприємства і розробка рекомендацій для органів управління Товариства; аналіз відповідності ведення в Товаристві податкового, бухгалтерського і статистичного обліку вимогам законодавства України, а також принципам облікової політики Товариства; подання звітів про результати перевірок Загальним зборам акціонерів Товариства та надання рекомендацій Загальним зборам акціонерів на підставі цих звітів; складення висновку по річних звітах та балансах Товариства; надання рекомендацій щодо відбору незалежних аудиторів. До основних повноважень Ревізійної комісії належать: отримувати від органів управління Товариства, посадових осіб Товариства необхідні матеріали, бухгалтерські, фінансові та інші документи на відповідний письмовий запит Голови Ревізійної комісії Товариства; вносити пропозиції до порядку денного Загальних зборів акціонерів Товариства, вимагати скликання позачергових Загальних зборів акціонерів Товариства, проведення засідань Наглядової ради Товариства та у Директора Товариства; вимагати від посадових осіб Товариства пояснень з питань, що належать до повноважень Ревізійної комісії; проводити службові розслідування; отримувати, розглядати звіти аудиторів, складати відповідні висновки; залучати на договірній основі до своєї роботи експертів з оплатою їх послуг за рахунок Товариства; ініціювати питання про відповідальність працівників Товариства у разі порушення ними положень, правил та інструкцій з питань фінансово-господарської діяльності Товариства. У звітному році новий склад Ревізійної комісії було обрано у зв’язку із закінченням строку повноважень членів Ревізійної комісії. Непогашеної судимості за корисливі та посадові злочини посадова особа емітента не має. Винагорода в грошовій та в натуральній формах посадовій особі емітента не виплачувалась. Загальний стаж роботи посадової особи 40 років. Попередні посади, які посадова особа обіймала протягом останніх п’яти років: з 25.07.2008 р. по теперішній час – генеральний директор ПІІ ТОВ “КС ГРУП ” (основне місце роботи) за адресою: 01025, м. Київ, вул. Велика Житомирська, буд.24Б, оф.1. Посадова особа не надала згоди на розкриття своїх паспортних даних.


1) посада* Член Ревізійної комісії
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Грем'яцька Каріна Анатоліївна
3) паспортні дані фізичної особи (серія, номер, дата видачі, орган, який видав)** або код за ЄДРПОУ юридичної особи д/н, д/н, д/н
4) рік народження*** 1978
5) освіта*** Повна вища
6) стаж роботи (років)*** 14
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав*** ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ “ЕССЕТС ДЕВЕЛОПМЕНТ КЕПІТАЛ”, начальник відділу адміністрування і управління активами інвестиційних фондів
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 01.05.2016, 3 (три) роки
9) опис Грем'яцька Каріна Анатоліївна обрана на посаду члена Ревізійної комісії Товариства з 01.05.2016 р. строком на 3 роки за рішенням річних Загальних зборів акціонерів, які відбулися 29.04.2016 р. (протокол річних Загальних зборів акціонерів № 1 від 29.04.2016 р.). Посадова особа є представником акціонера Товариства юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю “МІДЛАНД КЕПІТАЛ МЕНЕДЖМЕНТ”. Акціями Товариства посадова особа не володіє. Член Ревізійної комісії здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю Товариства. Обов'язки та повноваження посадової особи визначаються Статутом Товариства, Положенням про Ревізійну комісію та чинним законодавством України. До основних обов’язків Ревізійної комісії належать: контроль за виконанням планів, у т.ч. фінансового плану, інвестиційних програм та планів розвитку Товариства; контроль за дотриманням рівня цін, за якими Товариство закупає комплектуючі, матеріали, обладнання, а також реалізує готову продукцію (надає послуги) на предмет їх відповідності ринковим цінам на дату здійснення фінансових операцій; контроль за виконанням Директором Товариства рішень Загальних зборів акціонерів Товариства та Наглядової ради Товариства з питань фінансово-господарської діяльності, дотримання вимог чинного законодавства України, Статуту Товариства; контроль за своєчасним та повним здійсненням розрахунків з бюджетом; контроль за використанням чистого прибутку Товариства, нарахуванням, своєчасністю та повнотою виплати дивідендів; контроль за одержанням, використанням та поверненням кредитів; контроль за відповідністю законодавству України та Статуту Товариства використання коштів резервного та інших фондів Товариства, що формуються за рахунок прибутку Товариства; контроль за дотриманням Директором Товариства наданих повноважень щодо розпорядження майном Товариства, вчинення правочинів та проведення фінансових операцій; перевірка фінансової документації Товариства, ведення якої забезпечується Головним бухгалтером Товариства; перевірка порядку угод, укладених від імені Товариства; аналіз фінансового стану Товариства, його платоспроможності, ліквідності активів, виявлення резервів для поліпшення економічного стану підприємства і розробка рекомендацій для органів управління Товариства; аналіз відповідності ведення в Товаристві податкового, бухгалтерського і статистичного обліку вимогам законодавства України, а також принципам облікової політики Товариства; подання звітів про результати перевірок Загальним зборам акціонерів Товариства та надання рекомендацій Загальним зборам акціонерів на підставі цих звітів; складення висновку по річних звітах та балансах Товариства; надання рекомендацій щодо відбору незалежних аудиторів. До основних повноважень Ревізійної комісії належать: отримувати від органів управління Товариства, посадових осіб Товариства необхідні матеріали, бухгалтерські, фінансові та інші документи на відповідний письмовий запит Голови Ревізійної комісії Товариства; вносити пропозиції до порядку денного Загальних зборів акціонерів Товариства, вимагати скликання позачергових Загальних зборів акціонерів Товариства, проведення засідань Наглядової ради Товариства та у Директора Товариства; вимагати від посадових осіб Товариства пояснень з питань, що належать до повноважень Ревізійної комісії; проводити службові розслідування; отримувати, розглядати звіти аудиторів, складати відповідні висновки; залучати на договірній основі до своєї роботи експертів з оплатою їх послуг за рахунок Товариства; ініціювати питання про відповідальність працівників Товариства у разі порушення ними положень, правил та інструкцій з питань фінансово-господарської діяльності Товариства. У звітному році новий склад Ревізійної комісії було обрано у зв’язку із закінченням строку повноважень членів Ревізійної комісії. Непогашеної судимості за корисливі та посадові злочини посадова особа емітента не має. Винагорода в грошовій та в натуральній формах посадовій особі емітента не виплачувалась. Загальний стаж роботи посадової особи 14 років. Попередні посади, які посадова особа обіймала протягом останніх п’яти років: з січня 2011 р. по жовтень 2012 р. - начальник управління адміністрування департаменту адміністрування недержавних пенсійних фондів ТОВ “Компанія з управління активами “Ессетс Девелопмент Кепітал”; з листопада 2012 р. по липень 2013 р. – директор ТОВ “Дефендер.АМ”; з липня 2013 р. по серпень 2013 р. – заступник генерального директора з фінансових питань та економіки ТОВ “Понлак Реал Істейт”; з вересня 2013 р. по листопад 2014 р. – директор департаменту адміністрування інвестиційних та венчурних фондів ТОВ “Компанія з управління активами “Ессетс Девелопмент Кепітал”; з листопада 2014 р. по теперішній час – начальник відділу адміністрування і управління активами інвестиційних фондів ТОВ “Компанія з управління активами “Ессетс Девелопмент Кепітал” (основне місце роботи) за адресою: 01025, м. Київ, вул. Велика Житомирська, буд.24Б, офіс 1. Посадова особа не надала згоди на розкриття своїх паспортних даних.


___________

* Якщо інформація розкривається стосовно членів наглядової ради, додатково зазначається, чи є посадова особа акціонером, представником акціонера, представником групи акціонерів, незалежним директором.

** Зазначаються у разі надання згоди фізичної особи на розкриття паспортних даних. У разі ненадання згоди посадової особи на розкриття паспортних даних про це зазначається у описі.

*** Заповнюється щодо фізичних осіб.

2. Інформація про володіння посадовими особами емітента акціями емітента

Посада Прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Паспортні дані фізичної особи (серія, номер, дата видачі, орган, який видав)* або код за ЄДРПОУ юридичної особи Кількість акцій (шт.) Від загальної кількості акцій (у відсотках) Кількість за видами акцій
прості іменні прості на пред'явника привілейовані іменні привілейовані на пред'явника
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Головний бухгалтерСавенко Алла ЛеонідівнаСА, 294441, 24.09.1996, Хортицький РВ ЗМУ УМВС України в Запорізькій обл.000000
ДиректорКозаченко Олександр ГригоровичСЮ, 406316, 14.11.2015, Хортицький РВ у місті Запоріжжя УДМС України в Запорізькій області000000
Член Ревізійної комісіїГрем'яцька Каріна Анатоліївнад/н, д/н, д/н000000
Член Ревізійної комісіїШиханов Олександр Юрійовичд/н, д/н, д/н000000
Член Ревізійної комісіїБожко Олена Вікторівнад/н, д/н, д/н000000
Голова Ревізійної комісіїВахненко Ганна Віталіївнад/н, д/н, д/н000000
Член Наглядової радиБугай Наталія Федорівнад/н, д/н, д/н000000
Член Наглядової радиНіколенко Микола Миколайовичд/н, д/н, д/н000000
Член Наглядової радиТкачов Юрій Віталійовичд/н, д/н, д/н000000
Голова Наглядової радиТерещенко Алла Геннадіївнад/н, д/н, д/н000000
Усього 0 0 0 0 0 0

___________

* Зазначаються у разі надання згоди фізичної особи на розкриття паспортних даних.