Дата розміщення: 24.04.2018

Річний звіт за 2017 рік

V. Інформація про посадових осіб емітента

1. Інформація щодо освіти та стажу роботи посадових осіб емітента

1) посада* Директор
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Козаченко Олександр Григорович
3) ідентифікаційний код юридичної особи д/н
4) рік народження** 1955
5) освіта** Вища
6) стаж роботи (років)** 43
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав** Відкрите акціонерне товариство "Запорізький металургійний комбінат "Запоріжсталь", заступник начальника відділу ремонтів служб головного механіка
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 22.03.2007, згідно контракту
9) опис Директор Товариства , як одноособовий виконавчий орган Товариства, здійснює керівництво поточною діяльністю Товариства. До компетенції Директора Товариства належить вирішення всіх питань, пов'язаних з керівництвом поточною діяльністю Товариства, що охоплює юридичні та фактичні дії, які здійснюються у внутрішній та зовнішній сфері діяльності Товариства, крім питань та дій, що належать до компетенції Загальних зборів акціонерів Товариства та Наглядової ради Товариства. Директор здійснює загальне керівництво підприємством та несе безпосередню відповідальність за належну роботу Товариства. Повноваження та обов'язки посадової особи визначені Статутом Товариства, умовами контракту та посадовою інструкцією. Основними обов’язками Директора Товариства є виконувати рішення та доручення Загальних зборів акціонерів Товариства, Наглядової ради Товариства, прийняті в межах повноважень та компетенції, які встановлені Статутом Товариства; дотримуватися вимог Статуту Товариства та внутрішніх документів Товариства; діяти в інтересах Товариства, здійснювати свої права та виконувати обов’язки у відношенні до Товариства розумно та добросовісно. До основних повноважень Директора Товариства належать: здійснювати керівництво та вирішувати всі питання поточної діяльності Товариства, крім тих, що чинним законодавством, Статутом Товариства та рішеннями Загальних зборів віднесені до компетенції Загальних зборів акціонерів Товариства та/або Наглядової ради Товариства, в тому числі і виключної компетенції цих органів Товариства; розробляти та надавати на розгляд й затвердження Наглядовій раді Товариства ключові техніко-економічні показники ефективності роботи Товариства, річні та перспективні фінансові плани (бюджети), річні та перспективні інвестиційні плани, інші плани Товариства, готує та надає звіти про їх виконання; забезпечувати виконання затверджених Наглядовою радою Товариства ключових техніко-економічних показників ефективності роботи Товариства, річних бізнес-планів, річних та перспективних фінансових планів (бюджетів), річних та перспективних планів інвестицій та розвитку, інших планів Товариства; реалізовувати фінансову, інвестиційну, інноваційну, технічну та цінову політику Товариства; виконувати рішення Загальних зборів акціонерів Товариства та рішення Наглядової ради Товариства, звітувати про їх виконання; розробляти та затверджувати будь-які внутрішні нормативні документи Товариства, за винятком внутрішніх нормативних документів, затвердження яких віднесено до компетенції Загальних зборів акціонерів Товариства та/або Наглядової ради Товариства; приймати рішення про прийняття на роботу в Товариство та звільнення з роботи працівників Товариства, а також вирішувати інші питання трудових відносин із працівниками Товариства; приймати рішення щодо організації та ведення діловодства в Товаристві та вирішувати інші питання діяльності Товариства, які не віднесені до виключної компетенції Загальних зборів акціонерів Товариства та/або Наглядової ради Товариства, або щодо вирішення яких не потрібно отримання відповідного рішення Наглядової ради Товариства та/або Загальних зборів акціонерів Товариства. Протягом звітного року змін у персональному складі посадової особи не було. Винагорода в грошовій та в натуральній формах посадовій особі емітента не виплачувалась. Посадова особа за звітний період отримувала заробітну плату згідно штатного розкладу та діючої системи оплати праці на підприємстві. Непогашеної судимості за корисливі та посадові злочини посадова особа емітента не має. Загальний стаж роботи посадової особи 43 роки. Посадова особа не працює та не займає посад на будь-яких інших підприємствах. Термін, на який обрано Директора Товариства відповідає умовам контракту, а саме: контракт вважається пролонгованим на наступний термін, якщо за 2 місяця до закінчення терміну дії контракту жодна із сторін (Товариство в особі Голови Наглядової ради та Директор Товариства) не повідомила іншу про його розірвання.


1) посада* Голова Наглядової ради
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Ніколенко Микола Миколайович
3) ідентифікаційний код юридичної особи д/н
4) рік народження** 1981
5) освіта** Вища
6) стаж роботи (років)** 17
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав** Публічне акціонерне товариство «Запорізький металургійний комбінат «Запоріжсталь», провідний юристконсульт юридичного управління
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 01.05.2016, 3 (три) роки
9) опис Ніколенко Микола Миколайович на посаді члена Наглядової ради Товариства з 01.05.2016 р. На посаду був обраний строком на три роки за рішенням річних Загальних зборів акціонерів, які відбулися 29.04.2016 р. (протокол річних Загальних зборів акціонерів № 1 від 29.04.2016 р.). Протягом звітного 2017 року у персональному складі посадової особи відбулися наступні зміни: з 18.03.2017 р. за рішенням Наглядової ради Товариства (протокол засідання Наглядової ради №17 від 17.03.2017 р.) Ніколенко Микола Миколайович обраний на посаду Голови Наглядової ради. Голова Наглядової ради є керівником органу Товариства, що представляє інтереси акціонерів Товариства та здійснює захист їх прав та законних інтересів, і в межах своєї компетенції контролює і регулює діяльність виконавчого органу Товариства. Основними обов’язками Голови Наглядової ради є керування роботою Наглядової ради, скликання її засідань, затвердження порядків денних засідань Наглядової ради Товариства та виконання інших функцій, які визначені Статутом Товариства, Положенням про Наглядову раду Товариства та чинним законодавством України. До основних повноважень Наглядової ради належать: затвердження внутрішніх положень Товариства, які впливають або можуть вплинути на права та обов’язки акціонерів Товариства; підготовка та затвердження порядку денного Загальних зборів акціонерів Товариства, прийняття рішення про дату їх проведення та про включення пропозицій до порядку денного; прийняття рішення про проведення чергових та позачергових Загальних зборів акціонерів Товариства; прийняття рішення про продаж раніше викуплених Товариством акцій; прийняття рішення про розміщення Товариством інших цінних паперів Товариства (крім акцій); затвердження ринкової вартості майна у випадках, що прямо передбачені Статутом, Положенням про Наглядову раду Товариства та чинним законодавством; обрання (прийняття на роботу у Товариство) та припинення повноважень (відкликання, звільнення) особи на посаду Директора Товариства, в тому числі розірвання цивільно-правового чи трудового договору (контракту) з особою, яка була обрана на посаду Директора Товариства; затвердження умов цивільно-правового чи трудового договору (контракту), що укладатиметься з особою, обраною на посаду Директора Товариства; обрання незалежного аудитора Товариства для цілей проведення аудиту фінансової звітності та визначення умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг, прийняття рішення про припинення та/або розірвання договору з аудитором Товариства; визначення дати складення переліку акціонерів, які мають бути повідомлені про проведення Загальних зборів акціонерів Товариства; визначення дати складення переліку осіб, які мають право на отримання дивідендів, порядку та строків виплати дивідендів у межах граничного строку, визначеного Статутом Товариства та вирішення інших питань, що належать до виключної компетенції Наглядової ради і закріплені в Статуті та внутрішніх документах Товариства. Акціями Товариства посадова особа не володіє. Непогашеної судимості за корисливі та посадові злочини посадова особа емітента не має. Винагорода в грошовій та в натуральній формах посадовій особі емітента не виплачувалась. Загальний стаж роботи посадової особи 17 років. Попередні посади, які посадова особа обіймала протягом останніх п’яти років: з 05.11.2012 р. по теперішній час працює провідним юрисконсультом юридичного управління ПАТ «Запоріжсталь» (основне місце роботи) за адресою: 69008, м. Запоріжжя, Південне шосе, 72. Посадова особа не надала згоди на розкриття своїх паспортних даних.


1) посада* Член Наглядової ради
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Ткачов Юрій Віталійович
3) ідентифікаційний код юридичної особи д/н
4) рік народження** 1961
5) освіта** Вища
6) стаж роботи (років)** 39
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав** Товариства з обмеженою відповідальністю “МІДЛАНД КЕПІТАЛ МЕНЕДЖМЕНТ”, директор
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 01.05.2016, 3 (три) роки
9) опис Ткачов Юрій Віталійович обраний на посаду члена Наглядової ради Товариства з 01.05.2016 р. строком на три роки за рішенням річних Загальних зборів акціонерів, які відбулися 29.04.2016 р. (протокол річних Загальних зборів акціонерів № 1 від 29.04.2016 р.). Протягом звітного 2017 року змін у персональному складі посадової особи не було. Член Наглядової ради представляє та захищає інтереси акціонерів і у складі Наглядової ради контролює та регулює діяльність виконавчого органу Товариства. Основним обов’язком є участь у засіданнях Наглядової ради, розгляд питань, що виносяться на затвердження зборам акціонерів та інші функції, що зазначені в Статуті та внутрішніх документах Товариства. До основних повноважень Наглядової ради належать: затвердження внутрішніх положень Товариства, які впливають або можуть вплинути на права та обов’язки акціонерів Товариства; підготовка та затвердження порядку денного Загальних зборів акціонерів Товариства, прийняття рішення про дату їх проведення та про включення пропозицій до порядку денного; прийняття рішення про проведення чергових та позачергових Загальних зборів акціонерів Товариства; прийняття рішення про продаж раніше викуплених Товариством акцій; прийняття рішення про розміщення Товариством інших цінних паперів Товариства (крім акцій); затвердження ринкової вартості майна у випадках, що прямо передбачені Статутом, Положенням про Наглядову раду Товариства та чинним законодавством; обрання (прийняття на роботу у Товариство) та припинення повноважень (відкликання, звільнення) особи на посаду Директора Товариства, в тому числі розірвання цивільно-правового чи трудового договору (контракту) з особою, яка була обрана на посаду Директора Товариства; затвердження умов цивільно-правового чи трудового договору (контракту), що укладатиметься з особою, обраною на посаду Директора Товариства; обрання незалежного аудитора Товариства для цілей проведення аудиту фінансової звітності та визначення умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг, прийняття рішення про припинення та/або розірвання договору з аудитором Товариства; визначення дати складення переліку акціонерів, які мають бути повідомлені про проведення Загальних зборів акціонерів Товариства; визначення дати складення переліку осіб, які мають право на отримання дивідендів, порядку та строків виплати дивідендів у межах граничного строку, визначеного Статутом Товариства та вирішення інших питань, що належать до виключної компетенції Наглядової ради і закріплені в Статуті та внутрішніх документах Товариства. Акціями Товариства посадова особа не володіє. Непогашеної судимості за корисливі та посадові злочини посадова особа емітента не має. Винагорода в грошовій та в натуральній формах посадовій особі емітента не виплачувалась. Загальний стаж роботи посадової особи 39 років. Попередні посади, які посадова особа обіймала протягом останніх п’яти років: з 18.06.2009 р. по 09.10.2013 р. - генеральний директор (за сумісництвом) ТОВ “ПОНЛАК РЕАЛ ІСТЕЙТ”; з 09.10.2013 р. по теперішній час працює директором ТОВ “МІДЛАНД КЕПІТАЛ МЕНЕДЖМЕНТ” (основне місце роботи) за адресою: 01025, м. Київ, вулиця Велика Житомирська, буд.24 Б, офіс. Посадова особа не надала згоди на розкриття своїх паспортних даних.


1) посада* Член Наглядової ради
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Бугай Наталія Федорівна
3) ідентифікаційний код юридичної особи д/н
4) рік народження** 1954
5) освіта** Вища
6) стаж роботи (років)** 44
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав** Товариство з обмеженою відповідальністю “МД Холдинг”, головний бухгалтер
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 01.05.2016, 3 (три) роки
9) опис Бугай Наталія Федорівна обрана на посаду члена Наглядової ради Товариства з 01.05.2016 р. строком на три роки за рішенням річних Загальних зборів акціонерів, які відбулися 29.04.2016 р. (протокол річних Загальних зборів акціонерів № 1 від 29.04.2016 р.). Протягом звітного року змін у персональному складі посадової особи не було. Член Наглядової ради представляє та захищає інтереси акціонерів і у складі Наглядової ради контролює та регулює діяльність виконавчого органу Товариства. Основним обов’язком є участь у засіданнях Наглядової ради, розгляд питань, що виносяться на затвердження зборам акціонерів та інші функції, що зазначені в Статуті та внутрішніх документах Товариства. До основних повноважень Наглядової ради належать: затвердження внутрішніх положень Товариства, які впливають або можуть вплинути на права та обов’язки акціонерів Товариства; підготовка та затвердження порядку денного Загальних зборів акціонерів Товариства, прийняття рішення про дату їх проведення та про включення пропозицій до порядку денного; прийняття рішення про проведення чергових та позачергових Загальних зборів акціонерів Товариства; прийняття рішення про продаж раніше викуплених Товариством акцій; прийняття рішення про розміщення Товариством інших цінних паперів Товариства (крім акцій); затвердження ринкової вартості майна у випадках, що прямо передбачені Статутом, Положенням про Наглядову раду Товариства та чинним законодавством; обрання (прийняття на роботу у Товариство) та припинення повноважень (відкликання, звільнення) особи на посаду Директора Товариства, в тому числі розірвання цивільно-правового чи трудового договору (контракту) з особою, яка була обрана на посаду Директора Товариства; затвердження умов цивільно-правового чи трудового договору (контракту), що укладатиметься з особою, обраною на посаду Директора Товариства; обрання незалежного аудитора Товариства для цілей проведення аудиту фінансової звітності та визначення умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг, прийняття рішення про припинення та/або розірвання договору з аудитором Товариства; визначення дати складення переліку акціонерів, які мають бути повідомлені про проведення Загальних зборів акціонерів Товариства; визначення дати складення переліку осіб, які мають право на отримання дивідендів, порядку та строків виплати дивідендів у межах граничного строку, визначеного Статутом Товариства та вирішення інших питань, що належать до виключної компетенції Наглядової ради і закріплені в Статуті та внутрішніх документах Товариства. Акціями Товариства посадова особа не володіє. Непогашеної судимості за корисливі та посадові злочини посадова особа емітента не має. Винагорода в грошовій та в натуральній формах посадовій особі емітента не виплачувалась. Загальний стаж роботи посадової особи 44 роки. Попередні посади, які посадова особа обіймала протягом останніх п’яти років: з 01.08.2006 р. по теперішній час працює головним бухгалтером ТОВ “МД Холдинг” (основне місце роботи) за адресою: 04070, м. Київ, вулиця Григорія Сковороди, будинок 21/16. Посадова особа не надала згоди на розкриття своїх паспортних даних.


1) посада* Головний бухгалтер
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Савенко Алла Леонідівна
3) ідентифікаційний код юридичної особи д/н
4) рік народження** 1961
5) освіта** Вища
6) стаж роботи (років)** 34
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав** ЧПФ "Чіп", головний бухгалтер
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 04.04.2002, бестроково
9) опис Головний бухгалтер забезпечує організацію бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності Товариства; здійснює контроль за використанням матеріальних, фінансових ресурсів, за зберіганням майна Товариства; веде статистичну звітність та подає її у встановленому порядку та обсязі органам державної статистики; звітує про фінансово-господарську діяльність емітента та виконує інші обов'язки та повноваження, які визначені посадовою інструкцією. Протягом звітного року змін у персональному складі посадової особи не було. Винагорода в грошовій та в натуральній формах посадовій особі не виплачувалась. Посадова особа за звітний період отримувала заробітну плату згідно штатного розкладу та діючої системи оплати праці на підприємстві. Загальний стаж роботи посадової особи 34 роки. Непогашеної судимості за корисливі та посадові злочини посадова особа емітента не має. Посадова особа не працює та не займає посад на будь-яких інших підприємствах.


1) посада* Голова Ревізійної комісії
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Вахненко Ганна Віталіївна
3) ідентифікаційний код юридичної особи д/н
4) рік народження** 1977
5) освіта** Вища
6) стаж роботи (років)** 18
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав** Публічне акціонерне товариство «Запорізький металургійний комбінат «Запоріжсталь», начальник відділу бюджетного контролю фінансової дирекції
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 21.04.2017, 3 (три) роки
9) опис Вахненко Ганна Віталіївна обрана на посаду члена Ревізійної комісії Товариства з 21.04.2017 р. строком на три роки за рішенням річних Загальних зборів акціонерів, які відбулися 20.04.2017 р. (протокол річних Загальних зборів акціонерів № 1 від 20.04.2017 р.). Посадова особа є представником акціонера Товариства Верещаги Тараса Валерійовича. Новий склад Ревізійної комісії у звітному році було обрано у зв’язку із звільненням за власним бажанням члена Ревізійної комісії Божко Олени Вікторівни. Рішенням Наглядової ради Товариства (протокол засідання Наглядової ради №3 від 15.05.2017 р.), Вахненко Ганна Віталіївна з 15.05.2017 р. обрана на посаду Голови Ревізійної комісії. Голова Ревізійної комісії здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю Товариства та забезпечує проведення перевірок фінансово-господарської діяльності Товариства. Обов'язки та повноваження посадової особи визначаються Статутом Товариства, Положенням про Ревізійну комісію та чинним законодавством України. До основних обов’язків Ревізійної комісії належать: контроль за виконанням планів, у т.ч. фінансового плану, інвестиційних програм та планів розвитку Товариства; контроль за дотриманням рівня цін, за якими Товариство закупає комплектуючі, матеріали, обладнання, а також реалізує готову продукцію (надає послуги) на предмет їх відповідності ринковим цінам на дату здійснення фінансових операцій; контроль за виконанням Директором Товариства рішень Загальних зборів акціонерів Товариства та Наглядової ради Товариства з питань фінансово-господарської діяльності, дотримання вимог чинного законодавства України, Статуту Товариства; контроль за своєчасним та повним здійсненням розрахунків з бюджетом; контроль за використанням чистого прибутку Товариства, нарахуванням, своєчасністю та повнотою виплати дивідендів; контроль за одержанням, використанням та поверненням кредитів; контроль за відповідністю законодавству України та Статуту Товариства використання коштів резервного та інших фондів Товариства, що формуються за рахунок прибутку Товариства; контроль за дотриманням Директором Товариства наданих повноважень щодо розпорядження майном Товариства, вчинення правочинів та проведення фінансових операцій; перевірка фінансової документації Товариства, ведення якої забезпечується Головним бухгалтером Товариства; перевірка порядку угод, укладених від імені Товариства; аналіз фінансового стану Товариства, його платоспроможності, ліквідності активів, виявлення резервів для поліпшення економічного стану підприємства і розробка рекомендацій для органів управління Товариства; аналіз відповідності ведення в Товаристві податкового, бухгалтерського і статистичного обліку вимогам законодавства України, а також принципам облікової політики Товариства; подання звітів про результати перевірок Загальним зборам акціонерів Товариства та надання рекомендацій Загальним зборам акціонерів на підставі цих звітів; складення висновку по річних звітах та балансах Товариства; надання рекомендацій щодо відбору незалежних аудиторів. До основних повноважень Ревізійної комісії належать: отримувати від органів управління Товариства, посадових осіб Товариства необхідні матеріали, бухгалтерські, фінансові та інші документи на відповідний письмовий запит Голови Ревізійної комісії Товариства; вносити пропозиції до порядку денного Загальних зборів акціонерів Товариства, вимагати скликання позачергових Загальних зборів акціонерів Товариства, проведення засідань Наглядової ради Товариства; вимагати від посадових осіб Товариства пояснень з питань, що належать до повноважень Ревізійної комісії; проводити службові розслідування; отримувати, розглядати звіти аудиторів, складати відповідні висновки; залучати на договірній основі до своєї роботи експертів з оплатою їх послуг за рахунок Товариства; ініціювати питання про відповідальність працівників Товариства у разі порушення ними положень, правил та інструкцій з питань фінансово-господарської діяльності Товариства. Акціями Товариства посадова особа не володіє. Непогашеної судимості за корисливі та посадові злочини посадова особа емітента не має. Винагорода в грошовій та в натуральній формах посадовій особі емітента не виплачувалась. Загальний стаж роботи посадової особи 18 років. Попередні посади, які посадова особа обіймала протягом останніх п’яти років: з 02.02.2009 р. по 31.01.2013 р. - начальник бюро аналізу фінансово-господарської діяльності фінансово-економічної дирекції ВАТ «Запоріжсталь»; з 01.02.2013 р. по теперішній час - начальник відділу бюджетного контролю фінансової дирекції ПАТ «Запоріжсталь» (12.08.2015 р. ВАТ «Запоріжсталь» перейменовано в ПАТ «Запоріжсталь») та є основне місцем роботи за адресою: 69008, м. Запоріжжя, Південне шосе, 72. Посадова особа не надала згоди на розкриття своїх паспортних даних.


1) посада* Член Наглядової ради
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Терещенко Алла Геннадіївна
3) ідентифікаційний код юридичної особи д/н
4) рік народження** 1977
5) освіта** Вища
6) стаж роботи (років)** 19
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав** Публічне акціонерне товариство «Запорізький металургійний комбінат «Запоріжсталь», головний казначей
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 01.05.2016, 3 (три) роки
9) опис Терещенко Алла Геннадіївна обрана на посаду члена Наглядової ради Товариства з 01.05.2016 р. строком на три роки за рішенням річних Загальних зборів акціонерів, які відбулися 29.04.2016 р. (протокол річних Загальних зборів акціонерів № 1 від 29.04.2016 р.). З 01.05.2016 р., згідно рішення Наглядової ради Товариства (протокол засідання Наглядової ради №14 від 01.05.2016 р.), Терещенко Алла Геннадіївна обрана на посаду Голови Наглядової ради. Обов’язки Голови Наглядової ради Терещенко Алла Геннадіївна виконувала з 01.05.2016 р. по 17.03.2017 р. Протягом звітного року у персональному складі посадової особи відбулися наступні зміни: з 18.03.2017 р. за рішенням Наглядової ради Товариства (протокол засідання Наглядової ради №17 від 17.03.2017 р.) Терещенко Алла Геннадіївна була відкликана з посади Голови Наглядової ради. Член Наглядової ради представляє та захищає інтереси акціонерів і у складі Наглядової ради контролює та регулює діяльність виконавчого органу Товариства. Основним обов’язком є участь у засіданнях Наглядової ради, розгляд питань, що виносяться на затвердження зборам акціонерів та інші функції, що зазначені в Статуті та внутрішніх документах Товариства. До основних повноважень Наглядової ради належать: затвердження внутрішніх положень Товариства, які впливають або можуть вплинути на права та обов’язки акціонерів Товариства; підготовка та затвердження порядку денного Загальних зборів акціонерів Товариства, прийняття рішення про дату їх проведення та про включення пропозицій до порядку денного; прийняття рішення про проведення чергових та позачергових Загальних зборів акціонерів Товариства; прийняття рішення про продаж раніше викуплених Товариством акцій; прийняття рішення про розміщення Товариством інших цінних паперів Товариства (крім акцій); затвердження ринкової вартості майна у випадках, що прямо передбачені Статутом, Положенням про Наглядову раду Товариства та чинним законодавством; обрання (прийняття на роботу у Товариство) та припинення повноважень (відкликання, звільнення) особи на посаду Директора Товариства, в тому числі розірвання цивільно-правового чи трудового договору (контракту) з особою, яка була обрана на посаду Директора Товариства; затвердження умов цивільно-правового чи трудового договору (контракту), що укладатиметься з особою, обраною на посаду Директора Товариства; обрання незалежного аудитора Товариства для цілей проведення аудиту фінансової звітності та визначення умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг, прийняття рішення про припинення та/або розірвання договору з аудитором Товариства; визначення дати складення переліку акціонерів, які мають бути повідомлені про проведення Загальних зборів акціонерів Товариства; визначення дати складення переліку осіб, які мають право на отримання дивідендів, порядку та строків виплати дивідендів у межах граничного строку, визначеного Статутом Товариства та вирішення інших питань, що належать до виключної компетенції Наглядової ради і закріплені в Статуті та внутрішніх документах Товариства. Акціями Товариства посадова особа не володіє. Непогашеної судимості за корисливі та посадові злочини посадова особа не має. Винагорода в грошовій та в натуральній формах посадовій особі емітента не виплачувалась. Загальний стаж роботи посадової особи 19 років. Попередні посади, які посадова особа обіймала протягом останніх п’яти років: з 18.06.2002 р. по 13.02.2013 р. – начальник бюро зовнішньоекономічних розрахунків ВАТ «Запоріжсталь»; з 13.02.2013 р. по 18.02.2013 р. - начальник відділу небанківських операцій ВАТ «Запоріжсталь»; з 18.02.2013 р. по 19.08.2013 р. – виконуюча обов’язки головного казначея ВАТ «Запоріжсталь»; з 19.08.2013 р. по теперішній час працює головним казначеєм ПАТ «Запоріжсталь» (12.08.2015 р. ВАТ «Запоріжсталь» перейменовано в ПАТ «Запоріжсталь») та є основним місцем роботи за адресою: 69008, м. Запоріжжя, Південне шосе, 72. Посадова особа не надала згоди на розкриття своїх паспортних даних.


1) посада* Член Ревізійної комісії
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Чернявська Олена Павлівна
3) ідентифікаційний код юридичної особи д/н
4) рік народження** 1970
5) освіта** Вища
6) стаж роботи (років)** 25
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав** Публічне акціонерне товариство «Запорізький металургійний комбінат «Запоріжсталь», начальник планово-бюджетного відділу.
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 21.04.2017, 3 (три) роки
9) опис Чернявська Олена Павлівна обрана на посаду члена Ревізійної комісії Товариства з 21.04.2017 р. строком на 3 роки за рішенням річних Загальних зборів акціонерів, які відбулися 20.04.2017 р. (протокол річних Загальних зборів акціонерів № 1 від 20.04.2017 р.). Посадова особа є представником акціонера Товариства Верещаги Тараса Валерійовича. Новий склад Ревізійної комісії у звітному році було обрано у зв’язку із звільненням за власним бажанням члена Ревізійної комісії Божко Олени Вікторівни. Член Ревізійної комісії здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю Товариства. Обов'язки та повноваження посадової особи визначаються Статутом Товариства, Положенням про Ревізійну комісію та чинним законодавством України. До основних обов’язків Ревізійної комісії належать: контроль за виконанням планів, у т.ч. фінансового плану, інвестиційних програм та планів розвитку Товариства; контроль за дотриманням рівня цін, за якими Товариство закупає комплектуючі, матеріали, обладнання, а також реалізує готову продукцію (надає послуги) на предмет їх відповідності ринковим цінам на дату здійснення фінансових операцій; контроль за виконанням Директором Товариства рішень Загальних зборів акціонерів Товариства та Наглядової ради Товариства з питань фінансово-господарської діяльності, дотримання вимог чинного законодавства України, Статуту Товариства; контроль за своєчасним та повним здійсненням розрахунків з бюджетом; контроль за використанням чистого прибутку Товариства, нарахуванням, своєчасністю та повнотою виплати дивідендів; контроль за одержанням, використанням та поверненням кредитів; контроль за відповідністю законодавству України та Статуту Товариства використання коштів резервного та інших фондів Товариства, що формуються за рахунок прибутку Товариства; контроль за дотриманням Директором Товариства наданих повноважень щодо розпорядження майном Товариства, вчинення правочинів та проведення фінансових операцій; перевірка фінансової документації Товариства, ведення якої забезпечується Головним бухгалтером Товариства; перевірка порядку угод, укладених від імені Товариства; аналіз фінансового стану Товариства, його платоспроможності, ліквідності активів, виявлення резервів для поліпшення економічного стану підприємства і розробка рекомендацій для органів управління Товариства; аналіз відповідності ведення в Товаристві податкового, бухгалтерського і статистичного обліку вимогам законодавства України, а також принципам облікової політики Товариства; подання звітів про результати перевірок Загальним зборам акціонерів Товариства та надання рекомендацій Загальним зборам акціонерів на підставі цих звітів; складення висновку по річних звітах та балансах Товариства; надання рекомендацій щодо відбору незалежних аудиторів. До основних повноважень Ревізійної комісії належать: отримувати від органів управління Товариства, посадових осіб Товариства необхідні матеріали, бухгалтерські, фінансові та інші документи на відповідний письмовий запит Голови Ревізійної комісії Товариства; вносити пропозиції до порядку денного Загальних зборів акціонерів Товариства, вимагати скликання позачергових Загальних зборів акціонерів Товариства, проведення засідань Наглядової ради Товариства; вимагати від посадових осіб Товариства пояснень з питань, що належать до повноважень Ревізійної комісії; проводити службові розслідування; отримувати, розглядати звіти аудиторів, складати відповідні висновки; залучати на договірній основі до своєї роботи експертів з оплатою їх послуг за рахунок Товариства; ініціювати питання про відповідальність працівників Товариства у разі порушення ними положень, правил та інструкцій з питань фінансово-господарської діяльності Товариства. Акціями Товариства посадова особа не володіє. Непогашеної судимості за корисливі та посадові злочини посадова особа емітента не має. Винагорода в грошовій та в натуральній формах посадовій особі емітента не виплачувалась. Загальний стаж роботи посадової особи 25 років. Попередні посади, які посадова особа обіймала протягом останніх п’яти років: з 04.06.2002 р. по 07.02.2013 р. начальник бюро собівартості та аналізу ВАТ «Запоріжсталь»; з 08.02.2013 по 31.03.2016 р. - начальник відділу планування ПАТ «Запоріжсталь» ( 12.08.2015 р. ВАТ «Запоріжсталь» перейменовано в ПАТ «Запоріжсталь»); з 01.04.2016 р. по теперішній час – начальник планово-бюджетного відділу ПАТ «Запоріжсталь» (основне місце роботи) за адресою: 69008, м. Запоріжжя, Південне шосе, 72. Посадова особа не надала згоди на розкриття своїх паспортних даних.


1) посада* Член Ревізійної комісії
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Шиханов Олександр Юрійович
3) ідентифікаційний код юридичної особи д/н
4) рік народження** 1960
5) освіта** Вища
6) стаж роботи (років)** 41
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав** ПІІ ТОВ “КС ГРУП”, генеральний директор
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 21.04.2017, 3 (три) роки
9) опис Шиханов Олександр Юрійович обраний на посаду члена Ревізійної комісії Товариства з 21.04.2017 р. строком на три роки за рішенням річних Загальних зборів акціонерів, які відбулися 20.04.2017 р. (протокол річних Загальних зборів акціонерів № 1 від 20.04.2017 р.). Посадова особа є представником акціонера Товариства юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю “МІДЛАНД КЕПІТАЛ МЕНЕДЖМЕНТ”. Новий склад Ревізійної комісії у звітному році було обрано у зв’язку із звільненням за власним бажанням члена Ревізійної комісії Божко Олени Вікторівни. Член Ревізійної комісії здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю Товариства. Обов'язки та повноваження посадової особи визначаються Статутом Товариства, Положенням про Ревізійну комісію та чинним законодавством України. До основних обов’язків Ревізійної комісії належать: контроль за виконанням планів, у т.ч. фінансового плану, інвестиційних програм та планів розвитку Товариства; контроль за дотриманням рівня цін, за якими Товариство закупає комплектуючі, матеріали, обладнання, а також реалізує готову продукцію (надає послуги) на предмет їх відповідності ринковим цінам на дату здійснення фінансових операцій; контроль за виконанням Директором Товариства рішень Загальних зборів акціонерів Товариства та Наглядової ради Товариства з питань фінансово-господарської діяльності, дотримання вимог чинного законодавства України, Статуту Товариства; контроль за своєчасним та повним здійсненням розрахунків з бюджетом; контроль за використанням чистого прибутку Товариства, нарахуванням, своєчасністю та повнотою виплати дивідендів; контроль за одержанням, використанням та поверненням кредитів; контроль за відповідністю законодавству України та Статуту Товариства використання коштів резервного та інших фондів Товариства, що формуються за рахунок прибутку Товариства; контроль за дотриманням Директором Товариства наданих повноважень щодо розпорядження майном Товариства, вчинення правочинів та проведення фінансових операцій; перевірка фінансової документації Товариства, ведення якої забезпечується Головним бухгалтером Товариства; перевірка порядку угод, укладених від імені Товариства; аналіз фінансового стану Товариства, його платоспроможності, ліквідності активів, виявлення резервів для поліпшення економічного стану підприємства і розробка рекомендацій для органів управління Товариства; аналіз відповідності ведення в Товаристві податкового, бухгалтерського і статистичного обліку вимогам законодавства України, а також принципам облікової політики Товариства; подання звітів про результати перевірок Загальним зборам акціонерів Товариства та надання рекомендацій Загальним зборам акціонерів на підставі цих звітів; складення висновку по річних звітах та балансах Товариства; надання рекомендацій щодо відбору незалежних аудиторів. До основних повноважень Ревізійної комісії належать: отримувати від органів управління Товариства, посадових осіб Товариства необхідні матеріали, бухгалтерські, фінансові та інші документи на відповідний письмовий запит Голови Ревізійної комісії Товариства; вносити пропозиції до порядку денного Загальних зборів акціонерів Товариства, вимагати скликання позачергових Загальних зборів акціонерів Товариства, проведення засідань Наглядової ради Товариства; вимагати від посадових осіб Товариства пояснень з питань, що належать до повноважень Ревізійної комісії; проводити службові розслідування; отримувати, розглядати звіти аудиторів, складати відповідні висновки; залучати на договірній основі до своєї роботи експертів з оплатою їх послуг за рахунок Товариства; ініціювати питання про відповідальність працівників Товариства у разі порушення ними положень, правил та інструкцій з питань фінансово-господарської діяльності Товариства. Акціями Товариства посадова особа не володіє. Непогашеної судимості за корисливі та посадові злочини посадова особа емітента не має. Винагорода в грошовій та в натуральній формах посадовій особі емітента не виплачувалась. Загальний стаж роботи посадової особи 41 рік. Попередні посади, які посадова особа обіймала протягом останніх п’яти років: з 25.07.2008 р. по теперішній час – генеральний директор ПІІ ТОВ “КС ГРУП ” (основне місце роботи) за адресою: 01025, м. Київ, вул. Велика Житомирська, буд.24Б, оф.1. Посадова особа не надала згоди на розкриття своїх паспортних даних.


1) посада* Член Ревізійної комісії
2) прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридичної особи Букреєв Олександр Вадимович
3) ідентифікаційний код юридичної особи д/н
4) рік народження** 1965
5) освіта** Вища
6) стаж роботи (років)** 34
7) найменування підприємства та попередня посада, яку займав** ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “МД ХОЛДІНГ”, т.в.о. Генерального директора
8) дата набуття повноважень та термін, на який обрано (призначено) 21.04.2017, 3 (три) роки
9) опис Букреєв Олександр Вадимович обран на посаду члена Ревізійної комісії Товариства з 21.04.2017 р. строком на три роки за рішенням річних Загальних зборів акціонерів, які відбулися 20.04.2017 р. (протокол річних Загальних зборів акціонерів № 1 від 20.04.2017 р.). Посадова особа є представником акціонера Товариства юридичної особи ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “МІДЛАНД КЕПІТАЛ МЕНЕДЖМЕНТ”. Новий склад Ревізійної комісії у звітному році було обрано у зв’язку із звільненням за власним бажанням члена Ревізійної комісії Божко Олени Вікторівни. Член Ревізійної комісії здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю Товариства. Обов'язки та повноваження посадової особи визначаються Статутом Товариства, Положенням про Ревізійну комісію та чинним законодавством України. До основних обов’язків Ревізійної комісії належать: контроль за виконанням планів, у т.ч. фінансового плану, інвестиційних програм та планів розвитку Товариства; контроль за дотриманням рівня цін, за якими Товариство закупає комплектуючі, матеріали, обладнання, а також реалізує готову продукцію (надає послуги) на предмет їх відповідності ринковим цінам на дату здійснення фінансових операцій; контроль за виконанням Директором Товариства рішень Загальних зборів акціонерів Товариства та Наглядової ради Товариства з питань фінансово-господарської діяльності, дотримання вимог чинного законодавства України, Статуту Товариства; контроль за своєчасним та повним здійсненням розрахунків з бюджетом; контроль за використанням чистого прибутку Товариства, нарахуванням, своєчасністю та повнотою виплати дивідендів; контроль за одержанням, використанням та поверненням кредитів; контроль за відповідністю законодавству України та Статуту Товариства використання коштів резервного та інших фондів Товариства, що формуються за рахунок прибутку Товариства; контроль за дотриманням Директором Товариства наданих повноважень щодо розпорядження майном Товариства, вчинення правочинів та проведення фінансових операцій; перевірка фінансової документації Товариства, ведення якої забезпечується Головним бухгалтером Товариства; перевірка порядку угод, укладених від імені Товариства; аналіз фінансового стану Товариства, його платоспроможності, ліквідності активів, виявлення резервів для поліпшення економічного стану підприємства і розробка рекомендацій для органів управління Товариства; аналіз відповідності ведення в Товаристві податкового, бухгалтерського і статистичного обліку вимогам законодавства України, а також принципам облікової політики Товариства; подання звітів про результати перевірок Загальним зборам акціонерів Товариства та надання рекомендацій Загальним зборам акціонерів на підставі цих звітів; складення висновку по річних звітах та балансах Товариства; надання рекомендацій щодо відбору незалежних аудиторів. До основних повноважень Ревізійної комісії належать: отримувати від органів управління Товариства, посадових осіб Товариства необхідні матеріали, бухгалтерські, фінансові та інші документи на відповідний письмовий запит Голови Ревізійної комісії Товариства; вносити пропозиції до порядку денного Загальних зборів акціонерів Товариства, вимагати скликання позачергових Загальних зборів акціонерів Товариства, проведення засідань Наглядової ради Товариства; вимагати від посадових осіб Товариства пояснень з питань, що належать до повноважень Ревізійної комісії; проводити службові розслідування; отримувати, розглядати звіти аудиторів, складати відповідні висновки; залучати на договірній основі до своєї роботи експертів з оплатою їх послуг за рахунок Товариства; ініціювати питання про відповідальність працівників Товариства у разі порушення ними положень, правил та інструкцій з питань фінансово-господарської діяльності Товариства. Акціями Товариства посадова особа не володіє. Непогашеної судимості за корисливі та посадові злочини посадова особа емітента не має. Винагорода в грошовій та в натуральній формах посадовій особі емітента не виплачувалась. Загальний стаж роботи посадової особи 34 роки. Попередні посади, які посадова особа обіймала протягом останніх п’яти років: т.в.о. Генерального директора ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “МД ХОЛДІНГ” (основне місце роботи) за адресою: 01025, м. Київ, вул. Велика Житомирська, буд.24Б, офіс 1. Посадова особа не надала згоди на розкриття своїх паспортних даних.


___________

* Якщо інформація розкривається стосовно членів наглядової ради, додатково зазначається, чи є посадова особа акціонером, представником акціонера, представником групи акціонерів, незалежним директором.

** Заповнюється щодо фізичних осіб.

2. Інформація про володіння посадовими особами емітента акціями емітента

Посада Прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи або повне найменування юридично Ідентифікаційний код юридичної особи Кількість акцій (шт.) Від загальної кількості акцій (у відсотках) Кількість за видами акцій
прості іменні прості на пред'явника привілейовані іменні привілейовані на пред'явника
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Головний бухгалтерСавенко Алла Леонідівнад/н000000
ДиректорКозаченко Олександр Григоровичд/н000000
Член Ревізійної комісіїБукреєв Олександр Вадимовичд/н000000
Член Ревізійної комісіїШиханов Олександр Юрійовичд/н000000
Член Ревізійної комісіїЧернявська Олена Павлівнад/н000000
Голова Ревізійної комісіїВахненко Ганна Віталіївнад/н000000
Член Наглядової радиТерещенко Алла Геннадіївнад/н000000
Член Наглядової радиБугай Наталія Федорівнад/н000000
Член Наглядової радиТкачов Юрій Віталійовичд/н000000
Голова Наглядової радиНіколенко Микола Миколайовичд/н000000
Усього 0 0 0 0 0 0